zaterdag 24 maart 2018

Teleurstelling en nieuwe energie na 21 maart

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart heeft D66 van de kiezers in onze gemeente 851 stemmen gekregen. Dat is 1 raadszetel.

Deze uitslag is voor ons teleurstellend na 4 jaar hard werken in de raad en in het college. Vooral omdat we grote inhoudelijke successen hebben bereikt op belangrijke dossiers: zorg, onderwijshuisvesting, woningmarkt en duurzaamheid http://nieuwkoop.d66.nl/standpunt-over/successen-2014-2018-op-rij/

Maar dit is de uitslag, en daar gaan wij mee verder. Voor iedereen die door het geven van een stem het vertrouwen aan D66 heeft gegeven, blijven we ons in de komende 4 jaar met hart en ziel inzetten in de lokale politiek. We hebben en houden veel aandacht voor de kansen van kinderen en jongeren om in de gemeente Nieuwkoop goed op te groeien, voor goed – en goed bereikbaar – onderwijs, voor het bouwen van de woningen die passen bij de behoefte van de komende jaren, voor duurzaamheid, voor een fijne groene omgeving.

De andere politieke partijen zullen we kritisch bevragen op de grote beloften die zij in de campagnetijd hebben gedaan.

Team D66 bestaat vanaf volgende week uit

Annette Pietersen, Marcel Touw, Arnold van der Lee, Olga Jacobs, Tom van den Braak, Jord Koppejan, Cécile van Velsen en Liselot Hoekstra

Iedereen die daarbij met ons mee wil denken en doen is van harte welkom. We hebben genoten van de leuke gesprekken tijdens de campagne en willen daar graag mee doorgaan!